Full Edit Blog Untuk Nur Husna

21:20
Kali ni giliran seorang lagi blogger yang bernama Nur Husna.

Dalam banyak-banyak pelanggan, aku rasa Husna lah yang paling unik sekali. Kenapa aku cakap unik? Kerana dia nak kan sebuah blog yang paling simple!! Yes paling simple!!

Tapi mujurlah Husna berikan link URL beberapa blog lain sebagai contoh. Jadi, dapatlah aku berimaginasi tentang rupa blog yang sepatutnya untuk beliau. Dan percaya atau tidak design utk blognya memang betul-betul simple.

Cuma, sebagai seorang designer blog nak tak nak aku kena buatkan blog tu nampak menarik juga. Nak letak macam-macam 'daya tarikan' tak boleh sebabnya Husna dah cakap dia tak nak ada banyak benda di blognya hingga boleh membuatkan mata nampak serabut. Jadi fikir punya fikir, aku hanya letakkan sedikit bunga di bahagian header dan footer.

Akhirnya, siap juga... sebuah blog untuk Husna dengan warna tema BABY PINK dan PUTIH!

HEADER
FOOTER

Mujurlah Husna puashati. Fuhh lega.... Untuk lihat rupa blog Husna ni secara live, boleh klik link ni ye... https://ridoaritoka.blogspot.my/ 

Thanks...




8 comments:

  1. Memang simple setiap hasil rekaan sis hawa . Tapi tetap cantik menarik .kejap lgi CCL bw blog husna yer

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua orang nak yang simple simple skrg ni. Jadi terpaksa kena ikut kehendak pelanggan

      Delete
  2. Simple tapi still nampak cantik n sweet.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah rezeki sis lagi... Cute designnya...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.